Bekijk wat nVision voor je kan betekenen.

Formaten


nVision staat gelijk aan diversiteit. Elke uiting heeft haar eigen look & feel en is volledig aangepast aan de layout van de website. Geen eenheidworst dus… elke native uiting bevat minimaal een aansprekende visual, titel en body tekst.

Momenteel hebben we 4 varianten waar adverteerders uit kunnen kiezen. Elke variant biedt een ander niveau van engagement, maar ze zijn uitstekend te combineren op verschillende momenten binnen de marketing funnel.

Klik door op een van de formaten om er meer over te lezen of een voorbeeld te zien.

nVision Basic

Basic

Native uitingen die doorklikken naar de landingspagina van de adverteerder.
 

Voorbeeld →

nVision Expand

Expand

De expandable uiting geeft adverteerders de mogelijkheid om in de ad meteen meer te laten zien of te vertellen.

Voorbeeld →

nVision OnScreen

OnScreen

nVision OnScreen opent additionele content van de adverteerder in een semi-transparante layer op het scherm.

Voorbeeld →

nVision Fusion

Fusion

Volledige content integratie. Fusion toont content van de adverteerder binnen de omgeving van de website.

Voorbeeld →

nVision inzetten binnen je (programmatic) strategie?