nVision Expand

Scroll naar beneden en zie nVision Expand in actie

 

De nVision Expandable uiting geeft adverteerders de mogelijkheid om in de ad meteen meer te laten zien of te vertellen. Video, formulier, gallery… het kan allemaal. Zowel uitgever als adverteerder kan aangeven of een uiting na een klik, op mouse-over of automatisch mag expanden.

Scroll naar beneden voor een voorbeeld, als je de pagina refresht is de kans groot dat je verschillende uitingen tegen komt.

Al enkele jaren belooft native advertising ‘the next big thing in advertising’ te worden. Commerciële uitingen die goed integreren in de content van de site, goed aansluiten op de doelgroep en daarmee door bezoekers als minder ‘intrusive’ worden ervaren. Native campagnes zijn echter intensief voor de betrokken partijen en lastig schaalbaar. Wij bieden adverteerders nu de mogelijkheid om native campagnes op schaal uit te rollen via ons nieuwe native platform nVision.

Programmatic native de volgende stap in native advertising

Semilo koppelt native advertising namelijk aan die andere trend, die van programmatic trading, waardoor adverteerders volledig de controle hebben over hun native inzet en het naadloos kan worden geïntegreerd met andere programmatic marketing.

Duidelijke voordelen van programmatic native:

  • Zet native in op dezelfde manier als display of video, dus waar en wanneer je het wilt.
  • Maak gebruik van targeting die bij display zo gewoon is.
  • Baseer native inzet op data
  • Stem native af op je display en video inzet
Story telling wordt story building!

Maar er zijn nog veel meer voordelen. Denk bijvoorbeeld aan frequency capping, sequential targeting, retargeting en uiteraard de flexibele pricing die programmatic trading biedt. Omdat je nu de native uitingen binnen dezelfde campagne beheert als bijvoorbeeld de display inzet, kun je deze gemakkelijk op elkaar afstemmen.

Zo zou je een display uiting kunnen laten zien aan consumenten die een advertorial hebben gezien, of aan iemand die op een tekstlink heeft geklikt. De mogelijkheden zijn eindeloos en overstijgen die van de huidige manier van native advertising.

nVision Basic

Bekijk een voorbeeld van de nVision Basic uiting. Een responsive advertorial die rechtstreeks linkt naar de website van de adverteerder.

nVision OnScreen

nVision OnScreen opent de content van de adverteerder in een semi-transparante layer op het scherm. Bekijk een voorbeeld van nVision OnScreen.

nVision Fusion

Volledige branded content integratie op de website van de uitgever. nVision Fusion toont content van de adverteerder binnen de omgeving van de website waar de uiting wordt vertoond. Bekijk een voorbeeld.